The best adult games!
Mini hentai 45 ONLINE WEBCAM Slavemaker Atashinchi Animagirl rape Try undress her 1
Our video!
Working for a moving company, Shouji is invited to a party by a girl named Yuika. However, he is drugged, and multiple women take advantage of him, and rape him repeatedly. When he recovers his memory, he finds himself stuffed in a cardboard box on the railroad tracks, with a suicide note stuff inside. Shocked, he frantically escapes from the cardboard box. Vowing revenge, he sets off to Yuika's residence. He pretends to be a elivery man, and enters her apartment. There, he stuffs her in a box...
Since the early death of his parents, Takami Akitoshi has lived alone with his beautiful elder sister, Hitomi, while concealing his dirty desires for her. One day, a mysterious girl named Mina enters his room. She introduces herself as Death and explains that she came to take his soul because he had reached the end of his lifespan. Hearing his screams, Hitomi runs in and, after the situation is explained to her, asks Mina to spare him. Mina, moved by her earnestness, tells them that if Takami fathers a child within a week, she will let him live another 10 years. Hearing her condition, he turns his face to Hitomi...
Tentacle hentai


Tentacle hentai Tentacle hentai
No spyware flash game
Lomion :: Good game. Better in English :P Greetings from Spain.
IceY :: i think it’s ganna load forever i think i can’t see it do something plz
GayPornisbadforyourhealth :: Whow.. I dont like tenticals, but the woman is pretty hot.
loveboy :: i think it’s ganna load forever i think i can’t see it do something plz
Viper :: Cant figure out how to play exactly.. animations never finish and keep over-lapping
big time :: vary nice make another game this good and i might consider some donation
setsumeikenn :: why can’t u just shut the fuck up about the character’s name ..
TOSLOW :: This game takes too long to load! Make the admins do somthing!! please?
Pope Benidict :: Just watch the extended Lord of the Rings Trilogy while waiting, tha’ll kill time
zorro, the gay blade :: any men out there entrested in lick⁄sucking cocks?
M :: This is "crimson yuna" it has been banned sumwhere, but it would be awesome to download this.
Ooo.. :: So goddamn hot! Yuna! Nice..added to my favourites. :)
Dunekil :: i wonder are any girls playing games like this?? some girls answer..
Dunekil :: what the fuck does ???? :: ??.???? ???????? mean??
M :: what do you mean by undress her just follow the sequence, click on the jap. words at the bottom right corner, when u please her enough there will be a progression sign "next" click that and continue to do so throughout the game.
isdinnerreadyyet :: why does this take soo loong to load? i cant play it cuz of all of this loading time
sexual-girl99 :: i figured out how to get her clothes off. click the rows of lines under her cum bars
whatever :: ???? :: ??.???? ???????? is russian it means macho: is there any one who is alive?
Ultima :: Ok seriously how long does it take for u guys to load this game cause for fucks sake this is taking way too long!
Euclid :: I agree Gello, Rikku would have been a better choice.
Gello :: Havent u guys seen rikku yet if u have compare her to yuna. yuna is a piece of shit when shes around
blah :: rikku, pain(ff10-2)or lul wuld be better then yuna.(personly i’d choose lulu her boobs in the game r almost popping out of her out fit!!)
god its slow :: man its so friggin slow and i have broadband
wah :: dudes i dont think dats yuna if u morons look closely thats lenna
what :: Dude don’t be stupid thats yuna, lenna has long hair and Yuna has short hair.
Gello :: Lol Wah have u even played ffx or x-2 cause u must be fucken dumb not to know whose who
reno :: ??? ??????? ????? ?????? ?????? ?? ????????? ????? !!
>< :: why is not loading it worked before now it not ><
vikknumishnuposstopomniktik :: good game. <("<) <( " )> (>")> kirby dance
saq :: to download game save webpage so its avaible offline in a folder
CowPoop :: Lol fi u wonder why it won’t work. try installing Macromedia flash player vr.8.0 if it still don’t a new computer
forsaken leader :: hi all go to this site http:⁄⁄ and hints for other games
Cpt.Spanky :: I have no trouble loading this game in 15 seconds. I have a Mac so I never have to worry about es or worms or any of that crap. ;P to you loosers on windows!
me :: i seen betther :: look fo super tentacle hentai look for it where?
PlayergamerG :: Uggh. Every game site in the world is fucking faster then this shit. I’d rather just sign up for the fucking publisher’s site for all of this. AND GET THIS STUFF ORGANIZED!! The mini hentais for example. I don’t know it by heart but the numbers may go in order like 1, 50, 3. Wow. Im done my 5 minutes of complaining. PEACE.
hmm :: Does anyone know were else you can find games like these? Especially FF Chicks, Or FF related chicks?
Super Goku :: OMG OMG OMG this is the best game ever i could play this all day she is so hot they have GOT to make more games like this
hmm :: Does anyone know.. :: go to http:⁄⁄⁄pages⁄series⁄seriesF.shtml and http:⁄⁄⁄
ah :: Any horny girls wanna talk, add me to your AIM its DntAur
oh fack :: after the tits i can’t continue wut the fack!
WaNt TO HavE Sex WiTh ME? :: Shit!! This One’s TOo HoOOT!! Ive Longed TO FucK hEr!
tom :: can some one give me some final fantasy hentai websites
DeepFriedRice :: You know why this takes so long, cause it’s a fucking 4.95 MB game god damn, have some fuckin patience
no1 :: no one cares of it takes a long time for you to load the game. Go do something else while it loads. Like eat pie, or whatever it is humans do when they’re bored
Sir Tentacle :: Great! just, why pussy is hidden during tentacle action? Make all clear, no hiding!
Aeris Slayer :: Yuna is hot but DANG I wish that were Aeris..If I were a tentacle beast I’d fuck her in ALL her holes, then kill her. Why? Because that would be so fucking hot! This game is the shiz though.
Like Cloud :: Aeris, you’re right, Aerith would look MUUCH Better!!
xcvx9 :: this shit doesn’t load very fast and it sucks i hate it i’m going back to kissing my bf see ya all later
Lol :: I love it when people say it doesn’t load fast. Get off the Fucking AOL or Dial Up!
Lol :: Im a proud person to own Comcast cable with an Alienware Computer.. 1.2 seconds to load..
what the fuck :: WHAT THE FUCK IS WRONG WITH YOU PEOPLE!! THIS GAME WAS HORRIBLE!! my god, hardly animation, even worse graphics. fucking retards.
childrenhardsex :: u guys go to this web ww.ezxdha2.comi sure u boys will like it
hehe.. :: right play..while tentacle see yuna..raped 4 eva!!*cough* *cough*..gotta go..

Members form
New Account Sign Up
Recommended Games
Kyodai Classic Kyodai Classic
Hits:43738 Rating:★★★★★
Axe Effect Axe Effect
Hits:121369 Rating:★★★★★
Tech`s news

(Reuters) - New York Governor Andrew Cuomo approved legislation on Friday that would place new regulations on online home rental companies like Airbnb. Existing New York state law bars most urban apartment-dwellers from renting out their units for less than 30 days if they are not present. The law recently passed by the state legislature would bar even advertising a rental that violates that existing law, which could help regulators crack down on Airbnb itself in addition to the users of its service. Airbnb had previously said it would sue if Cuomo approved the bill. ... more...

SAN FRANCISCO/BERLIN (Reuters) - Airbnb, the online lodging service that investors now believe is worth $30 billion, faces a reckoning. "Throughout the country, people representing cities have called me to ask what's going on with the litigation," he said. more...

By Malathi Nayak NEW YORK (Reuters) - Advertising technology company Mirriad says it is working with Samsung Electronics Co Ltd and China's video site Youku to market Samsung products to Chinese viewers who are gravitating toward streaming video content. For instance, in the show "Ode to Joy" on Youku, as two characters emerge from an underground escalator in an urban setting, a billboard at the landing bears an ad for Samsung's Galaxy C phone. After the episode was shot and produced, the ad was inserted by Mirriad's technology over a real billboard at the setting. more...

By Foo Yun Chee BRUSSELS (Reuters) - EU antitrust regulators want to know whether LinkedIn's data is unique, two people familiar with the matter said on Friday, which could be key to their decision on Microsoft's $26 billion bid for the social network. The European Commission earlier this week sent questionnaires to third parties, asking for their views on the subject after Microsoft sought approval for its biggest ever acquisition. One of the questions asked whether LinkedIn's data from its 433 million professionals is unique and whether it can be replicated, and to what extent substitutes exist for LinkedIn, the people said. more...

©2004-2016. Generated by Mythril engine 2.0
Generated time: 58 ms.